Sähköinen teknologia. Se on DNA:ssamme.
SÄHKÖAUTOILUN HISTORIA
Sähköinen menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus
Olemme pioneerejä ajoneuvojen sähköistämisessä
TEKNOLOGIA
Mitsubishi Motors:in innovaatio
PHEV-JÄRJESTELMÄ
Auto, joka ajattelee itse
SUORITYSKYKY
Puhtaampi, hiljaisempi ja tasaisempi
Parempi ympäristölle
S-AWC -järjestemä (Super All Wheel Control)
Tämä Mitsubishin oma integroitu ajonhallintajärjestelmä mahdollistaa uskomattoman tehokkuuden ja ohjattavuuden. Järjestelmä ohjaa optimaalisesti aktiivista kaarreajon hallintaa (AYC), aktiivista ajovakaudenhallintaa (ASC), luistonestojärjestelmää (TCL) ja ABS-jarrutusjärjestelmää. Järjestelmän ansiosta kahdella sähkömoottorilla toteutettu neliveto toimii parhaimmillaan, varmistaen ajomukavuuden, turvallisuuden ja polttoainetaloudellisuuden kaikissa ajo-olosuhteissa.
Uusi ajotila tekee S-AWC:stä entistäkin paremman, koska sen avulla voit valita parhaan mahdollisen ajotilan sen hetkisille tieolosuhteille:
Hiljaisempi, ekologisempi
TOIMINTAMATKA
Enemmän ajoa, vähemmän tankkauksia
Lataaminen
LATAUSVAIHTOEHDOT
Lataaminen on helppoa
3.5tuntia***
Kotilatausasema
Ammattilaisen asentama latausasema asennetaan esimerkiksi talon ulkoseinään, josta voidaan kätevästi liittää latausjohto autoon.
5.5tuntia***
Tilapäislataus
Auton mukana tulee tilapäislatauskaapeli, minkä voi liittää mihin tahansa perinteiseen kotipistorasiaan. Tätä tapaa ei kuitenkaan suositella jatkuvaan käyttöön.
25minuuttia***
Pikalataaminen
Pikalatauksella (CHAdeMO) saavutetaan 80% varaus jopa noin 25 minuutissa***. Tämä on kaikista nopein lataustapa. Auton mukana ei tule erillistä pikalatausjohtoa, vaan julkisissa pikalatausasemissa on kiinteät johdot. Pikalatausasemia on esimerkiksi huoltoasemilla sekä isojen kauppakeskusten yhteydessä.
3.5tuntia***
Julkinen lataus
Julkisia latauspisteitä voit löytää esimerkiksi kauppakeskuksista ja työpaikkojen parkkitaloista.
Helppo tapa löytää latausasemia
Käyttökokemus
Arki Outlander PHEV:n kanssa
01
KÄYTTÖKUSTANNUKSET
Kustannusvertailu
Työsuhdeautoilu
Täydellinen vaihtoehto
Suurten katumaastureiden ottaminen työsuhdeautoksi on yhä vaikeampaa niiden korkeiden CO2-päästöjen takia. Monet yritykset ovat kiristäneet autopolitiikkaansa niin, että työsuheautojen CO2-päästöjen tulee olla määrätyn rajan alapuolella. Outlander PHEV on täydellinen ratkaisu työsuhdeautoksi sen matalien CO2-päästöjen ansiosta.
Tutustu Outlander PHEV:hen*Polttoaineen kulutus, sähkönkulutus ja CO2 päästöarvot ovat uuden WLTP-mittaustavan mukaisia ja täyttävät Euro 6d-Temp päästöstandardin. Ajotapa ja muut tekijät (tieolosuhteet, ulkolämpötila, kuormitus, ajoneuvon kunto jne.) vaikuttavat auton polttoaineen kulutukseen, sähkönkulutukseen ja CO2 –päästöihin, joten käytännön kulutus voi poiketa mitatuista arvoista.
**Toimintamatka on ilmoitettu uuden WLTP-testin mukaisesti. Ajotapa ja muut tekijät (tieolosuhteet, ulkolämpötila, kuormitus, ajoneuvon kunto, lämmitys-/ilmastointilaitteenkäyttö jne.) vaikuttavat toimintamatkaan, joten käytännön sähköinen toimintamatka voi poiketa mitatuista arvoista.
***Latausaika voi vaihdella latausolosuhteiden mukaan, riippuen latauslaitteen tyypistä ja kunnosta sekä akun ja ympäristön lämpötilasta latauksen aikana. Ohjeellinen pikalatausaika vaatii lataamisen CHAdeMO-pikalatauskaapelilla.
**** iPhone on Apple Inc:n tavaramerkki, joka on rekisteröity Yhdysvalloissa ja muissa maissa. Android™, Android Auto™ ja Google Maps ovat Google LLC:n rekisteröityjä tavaramerkkejä.