Mitsubishi Motors lanseerasi uuden Huollon asiakaslupaus -ohjelman

mitsubishi-space-star-my20

18/3/2020

Yli 45 vuoden ajan miljoonat eurooppalaiset asiakkaat ovat luottaneet Mitsubishin ajoneuvoihin vuoden 1975 Mitsubishi Lancerista tämän päivän ladattavien hybridien markkinajohtajaan Mitsubishi Outlander PHEV:hen. Usealle eurooppalaiselle asiakkaalle Mitsubishin perinteikäs 150 vuoden insinööritaito on ollut yksi tärkeä syy Mitsubishi-ajoneuvon hankkimiseen.

Perustuen tähän asiantuntemukseen ja maineeseen Mitsubishi Motors Europe on lanseerannut uuden Mitsubishi Huollon asiakaslupaus -ohjelman. Huollon asiakaslupaus -ohjelmaa sovelletaan kaikkiin Euroopan alueella 1. tammikuuta 2020 alkaen rekisteröityihin Mitsubishin henkilö- ja pakettiautoihin. Uusi alla esitelty ohjelma muodostaa yhden etukokonaisuuden Mitsubishin jälkimarkkinoinnin asiakkaille ilman lisäkustannuksia.

-          5 vuoden takuu: Mitsubishi Motors oli ensimmäinen japanilainen tuotemerkki, joka tarjosi 5 vuoden valmistajan takuun Euroopassa vuodesta 2015 alkaen.

-          5 vuoden takuu alkuperäisille Mitsubishi-lisävarusteille: Ensimmäisenä autotoimialalla 5 vuoden takuu laajenee myös kaikkiin Mitsubishi Motorsin alkuperäisiin lisävarusteisiin.

-          5 vuoden Mitsubishi-Ajoturvapalvelu (MAP)

-          Uusi ilmainen auton kuntotarkastus 

Mitsubishi Motors Europen toimitusjohtaja Eric Wepierre kommentoi uutta Huollon asiakaslupaus -ohjelmaa: “Toimintamme alusta alkaen olemme sitoutuneet tarjoamaan laatua asiakkaillemme. Tämän ja korkeatasoisen insinööritaidon ansiosta automme koetaan erityisen luotettaviksi." Wepierre jatkaa: ”Uusi Huollon asiakaslupaus -ohjelma nostaa Mitsubishi-asiakaskokemuksen entistä korkeammalle tasolle. Tarjoamme ainutlaatuisia uusia palveluita ja tätä kautta pystymme vahvistamaan tärkeää sidettä asiakkaidemme, jälleenmyyjiemme ja brändimme välillä."